dimecres, 19 de novembre del 2008

Facebook, una mania o un plaer?

No sé si és per portar la contrària al món o perquè la meva religió no m'ho permet, PERÒ, ara mateix em sento una mena de bitxu raru! Així és: no tinc el feisbuc aquest dels dimonis!
Hi ha qui et diu que és molt millor que res inventat fins ara, que és espectacular, que és la comunició perfecte entre el mesenger, els blogs i els àlbums de fotos del mercat ....
És un gran cafè on pots petar la xerrada amb tots aquells amb qui una vegada vas compartir un pati d'escola a P3, o amb aquells de la EGB amb qui no t'has tornat a trobar mai més, o amb els ximples de FP que ... o amb els de la Universitat que ... o amb el veí que .... Tots publiquen les seves millors fotos, els seus escrits, els videos ...
El fenomen va molt més enllà: hi ha qui te com a "amics" al Facebook més de 200 persones, veins, familiars, coneguts .... És competició? Plaer ? Vici ? Mania ? Malaltia ¿?!! Gggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!! No puc! No i no !
Jo seguiré fent els meus trencaclosques.
C'est la vie !