divendres, 6 de març del 2009

Una nova vida

Fa uns anys -ja he perdut el compte-, vaig conèixer en Marc, quan encara es podia passejar per segons quins xats catalans .... La vida va portar-nos a fer-nos bons amics. Un bon dia li vaig trobar una pubilla del poble disposada a començar una nova vida amb ell, l'Anna, i així va anar creixent la relació.
A mi se'm va parar el cap i vaig decidir "tastar" el món de la política local, posant-me a una de les llistes de l'Ajuntament de Taradell -recomanable com a experiència i, crec, necessària perquè, ni que fós uns dies, tots els ciutadans hi poguessin passar. Després, es veuen les coses d'una altra manera, i tot plegat aniria millor-.

Durant aquesta època, doncs, vaig tenir l'oportunitat, l'honor, la il·lusió i l'alegria de poder fer quelcom que no tothom pot fer: "CASAR" algú! I així ho vaig fer. Un 31 de maig del 2002 -crec recordar- l'Anna i en Marc van dir "Sí vull !" davant meu i tota la seva família! :)
I el millor de tota la història: aquest dimarts dia 3 de març del 2009, ha sortit a la llum el petit Pol! Nen, no saps pas on has anat a parar! jejeje Ja tinc ganes de veure-us! Una abraçada des d'aquí!