divendres, 12 de juny del 2009

Proves finals de la Uoc i la lectura d'estiu

Aix! Falten poc més de deu dies per fer les primeres proves de validació de la Uoc. Jo les faig a Vic, a l'edifici del Mil·lenari. Et fan suar la gota escrivint ( a mà!!!!! si si, amb boli ... quines agulletes!!! ), explicant com has seguit l'assignatura, la participació als debats, els exercicis, els materials consultats ... perquè puguin assegurar que som cadascú de nosaltres els qui hem enviat els exercicis. La veritat és que el curs m'ha anat de conya! Ara només falta superar això i seguir l'avaluació continua haurà valgut la pena !!! L'assignatura de Francès III és la que em fa més por ... posaré algun ciri a sant .....
I a finals de juny tocarà pensar en les assignatures del proper semestre.

Ostres! Aquests dies, amb el temps que fa, em passo moltes hores fora, i estic entrenant molt rebé. Em fa mandra haver-me de concentrar i no sé com posar-me a repassar tot això!
El que em ve de gust és llegir. I ja he començat "El conte número tretze" de Diane Setterfield. Les primeres pàgines m'agraden ....

[+ info: El Periódico ]