dimarts, 15 de setembre del 2009

La tornada a l'escola

Doncs sí, com els nens, els adults també tornem a l'escola. La meva és virtual però no deixa de ser l'escola. Els llibres ja els tinc fa uns dies (encara no he obert els apunts).
Al principi, la Uoc, és una universitat estranya: no tenir companys de classe físicament a la cadira del costat; no haver vist mai el professor; haver de lliurar els exercicis i examens per internet; discutir les coses als fòrums virtuals .... un xic curiós tot plegat!


Demà, dimecres, començo el "cole",

i els meus companys de fatigues
aquests tres mesos, seran aquests:




Bon semestre !

1 comentari:

Anònim ha dit...

Dolo, sóc l'Anna Santamaria, com va? Et vaig estar buscant per la UOC (virtualment, és clar), però no et vaig saber trobar. És que he començat a estudiar-hi, jo també. A veure si m'envies un correu a través de la bústia personal i parlem! Un petonàs!