dilluns, 11 d’octubre del 2010

999 combinacions i la p...a maleta no s'obre!

No n'havia tingut mai de maletes com aquestes, són xules! Unes Roncato Ultra Light, amb "polycarbonate ABS"!, amb un munt de compartiments, ah! i amb combinació. Això em va matar, però vaig dir-me "Tranquil·la, Dolo, ja les provaràs". 
Aquest dissabte al matí, ja preparant una mica de roba i fent la llista de tot de coses que no vull oblidar-me, vaig atrevir-me a obrir i tancar la petitona, la que pots pujar dalt de l'avió. Així que, arremengada, vaig afrontar el repte de tancar la maleta i tornar-la obrir. Vaig llegir bé les instruccions. Et diuen que porten sempre una mateixa combinació (000), i perquè no facilitis la feina als fantàstics "lladres" et recomanen que canviïs la numeració. I em vaig dir "No sembla pas complicat, Dolo". Però jo primer vaig voler provar si es tancava bé sense fer cap canvi. I així va ser, però semblava que una de les anelles de la cremallera es resistia a entrar bé dins el passador i semblava no voler-se tancar bé del tot. Així que vaig intentar-ho amb la gran.
El cas és que la maleta gran es va tancar a la primera, PERÒ !!!!! no es va voler tornar a obrir!
Ni amb el 000 inicial, ni amb les 999 possibles combinacions següents !!! 
O...tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! què passa aquí?!!! On és la gràcia ?!!!! eh ! bbbbbbrrrrrrrrrrrrrrr! Quina calor que em va venir de sobte.  Dues hores barallant-me amb les combinacions (sembla que jugués a la loto 6/49 però sense premi, perquè no hi va haver manera!).
Vaig fer el dinar, vaig agafar energia i a la tarda, amb més calma, i dient-me "un número o altre l'han tancat, no?! Doncs ja s'obrirà!", vaig tornar a començar: 000, click, res ....... 001, click, res ..... 002, click, res .... 099, click, res .... 172, click, res ..... al cap d'una estona ... 229, click, res .... 385, click, res .... 386, click, res .... 387, click, PLING!!! oleeeeeeeeeeeee! ole ! ole !!! la maleta s'ha obert! Sam !!!! 
Ostres noi! però qui coi va posar aquesta combinació amb la mer...a aquesta de números, perquè jo en cap moment vaig seguir les instruccions que expliquen com canviar-la.... potser el piuet en qüestió és massa sensible?  Ara estic dubtant de si tancar-les dissabte o bé posar-hi un candau o deixar-les tal com estan ... buf! una més!