dijous, 16 de desembre del 2010

El cos aquí, el cap allà

És curiós, vaig voler creure'm que no em passaria, però ... voilà! Hi ha dies que tinc el cos aquí, però el cap allà. New Zealand. Tocant de peus a terra o potser dalt d'un núvol, no ho sé. El calendari del 2011 no és per buscar data per tornar-hi eh! (o sí?), però mira, m'ha fet gràcia. Porto NZ al cor. Al cap. I al cotxe jeje
Hi ha molts dies que encara estic pendent de les noticies d'aquell fantàstic país. Hi ha dies que remiro les fotos i penso en tot el que vam viure allà, amb tot el que vam veure, i amb tot el que ens va quedar pendent. Amb el ritme de vida que porten aquesta colla de kiwis (habitants de NZ). El paisatge. La natura. Els animals. La gent. El mar. Les platges. La fruita. Només els faltaria tenir uns bons embotits i una mica de pa amb tomàquet! :)
A veure si aquests dies que venen festes em poso davant l'ordinador i faig algun muntatge de fotos i video per poder-lo compartir, a més del bloc en el que ja vam deixar empremta. 
L'Edu ha tornat aquesta setmana i n'explica més coses, quina experiència! 9 mesos allà. Quina enveja, nen! jeje Benvingut a Taradell.

1 comentari:

MURAKIWI ha dit...

Ja en som dos que portem NZ al cap...i estem aquí!!! M'han passat volant aquests 9 mesos. Ja ho hagués allargat més, però era un "sin papeles" i no era qüestió.

Ara ara, prepara alguna cosa amb fotos i videos i ja farem intercanvi! Jo espero preparar un video aquestes festes, amb l'ajuda d'algun tècnic :-)

A veure si ens veiem aviat. En tot cas, Bones Festes!