dijous, 1 de desembre del 2011

No cal anar tant lluny ...

Una altra nit sense gairebé dormir. Una nit gospeliana. Des de finals del mes d’agost, que vaig començar amb el Tastet de Gospel de Taradell a assajar els dimecres al vespre, no hi ha nit que pugui descansar bé. Arribo “connectada”!. Curiós. Però és així, si no per sempre, in secula seculorum, amén.
Avui necessitava sortir a passejar i he aprofitat que el sol esquerdava la boira matinera. La temperatura era bona. M’he posat els auriculars del mp3 a les orelles, tancant-me al món, endinsant-me en el no res amb el gospel ben endins meu (he escoltat tot el concert de l’Estany) i he iniciat la ruta...
Direcció? Des de casa, cap a Can Talaia, Molí dels Sors direcció Seva, la Butifarra, el Castell de Taradell i pel dret fins al Camp de Golf de Taradell de nou. I m'he trobat així l'entorn del nostre poble!




 


Poc més d’una hora i quart que m’han donat un paisatge espatarrant, una pilota més per la col·lecció, les fotos que adjunto fetes amb el mòbil i energia per un dijous més.
Entre l’assaig d’ahir al vespre i la caminada musical gospeliana d’aquest matí he recuperat bona part del que havia perdut aquesta setmana. Gràcies!

3 comentaris:

Roser ha dit...

Caram Dolo, que bonic que és tot això.
Gràcies per compartir-ho!!!
És ben cert que moltes vegades anem lluny a buscar qui sap què, quan en definitiva podem trobar això i molt més, al costat de casa...
Una super abraçada!!!

osorat ha dit...

Ara ho has dit no cal anar lluny i tu vas anar a NZ :P

Dolors ha dit...

Ai sí, i a NZ hi tornaria amb els ulls tancats ara mateix, i t'asseguro que no en tornaria... no em veuries més, lleig!

Roser, gràcies a tu. Fins aviat!