dilluns, 23 de gener del 2012

Una mica de tot i res

Mai m'hagués pensat que adoptar un gat comportés tantes coses, a més a més de feina, pensaments, sentiments, emocions... Últimament, alimento aquesta part més emotiva per banda i banda... En Muffin hi ajuda.

Malcriant-lo ...
Us vigilo eh!
Mimós? Què va !
Posició natural 

Uns altres moments de mineralización són les sortides que vaig fent, sola o en companyia, com la calçotada de dissabte amb els de la Bota de Vi .... 





... o l'excursioneta d'aquest diumenge al matí -per pair el dinar del dia abans-, una mica menys de tres hores per anar i tornar de casa fins a Puiglagulla a fer un cafè. I pel camí ... 







També vaig llegint alguna cosa -per variar, més d'un llibre alhora-. A més a més d'escriure alguna ratlla... Tot ajuda.
I el Tastet de Gospel, també -i molt!-. 
Fa uns dies vam fer un concert a Torelló i hem anat penjant algun vídeo aquí.  
Tot i que, últimament, en tinc una altra que em posa la pell de gallina quan l'assagem... "Behold the lamb" ... deixo una de les cançons que des del principi em va agradar molt, "Hosanna!" Apostoflant! Galina de piel ...