dijous, 23 d’abril del 2009

Ciber@vis

No sé si hauríem de dir la gent gran, o potser la gran gent. El que sí tinc clar, és que amb una eina tant potent, important i alhora perillosa, com és internet, i en grup, són una colla de petits terroristes. La meva mare encara porta la "L" en aquest tema però estic orgullosa de dir que "progressa adequadament"!!! jejeje Quin perill!!!!
Allà al casal d'avis van un dia a classe, i es troben tota una colla als ordinadors que tenen al local per "fer pràctiques". El culpable és el profe, que els incita a "perdre-hi temps" (això és el que ens deien a nosaltres els pares quan érem joves, i mita'ls ara!). Vam riure molt els primers dies fer anar el ratolí, però ara ja el domina a ell, sap escriure un document i canviar la lletra, el tamany, guardar-lo etc. I sobretot, es dedica a mirar els blocs que ja té als favorits, a buscar notícies, a mirar la pàgina d'algun hotel on els porten els de l'Inserso. La qüestió és fer anar el coco, sí sí! I no t'ho perdis! ara ja té email! hahahaha que bona!

L'altre dia remenant pel món internauta vaig trobar aquest llibre, 'Ciber @vis', un "Manual per a joves de més de 50 anys que volen aprendre a navegar per Internet"... sense paraules! Vaig buscar l'article que parla d'aquest món i em va fer gràcia -més sobre el llibre-. Però, ja dic, alhora em fa una por! La mare ja m'està insinuant, per dir-ho suau, que l'ordinador que li he donat és lent. Com pot tenir la barra de dir-me això! Està demanant que seria millor, ja no un altre ordinador de sobretaula, nou, sinó de dret un portàtil! On s'és vist! hahahaha .... ai senyor com ens hem de veure!
He estat apunt de comprar-lo, donat que avui els llibres tenen el protagonisme al costat de les roses. Bon Sant Jordi!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La Flor pija de Granollers, com dius tu, li desitja a la Petunia de l'Osona una bona nit de Sant Jordi i que el Sam l'hagi cobert de roses. muaaaaaaaaaaas

Aleix ha dit...

EI KIN DESCOBRIMENT!NO SABIA K TB ERES BLOGER,I PER CERT MOLT XULO
GRACIES PELS ANIMS!