diumenge, 1 d’agost del 2010

Qüestió de "pilotes"

Acabo d'arribar de córrer els meus 40 minuts gairebé diaris que des de fa uns mesos "intento" mantenir com a entrenament personal, a part d'algun dia de tècnica de llençaments, algunes peses i abdominals i, com no, les sortides amb la meva estimada btt (que per cert, no l'he presentada mai !!!!)
Diumenge, primer d'agost, molt piju golfo dolent sueltu eh !!!!!  Sí, sí. Escric aquesta entrada perquè he arribat a casa carregada fins les celles amb això que us mostro. 

VUIT pilotes de golf !!!! I totes de diferents marques. Sovint tinc la sort de recollir-ne alguna al voltant del camp de golf quan surto a córrer, però és que com avui, mai eh ! En dec tenir una caixa plena amb més de vuitanta exemplars recollides els últims mesos. Estic pensant de posar una paradeta, jeje. Amb dues paraules:
im - pressionant!

Doncs res, seguirem mirant per televisió les finals que resten per acabar l'europeu d'atletisme.

2 comentaris:

MURAKIWI ha dit...

Jaja acabo de publicar l'últim post al meu blog i també parlo de golf!!! Que consti que no sóc piju, sí que sóc golfo i no sé si consider-me dolent o normalet jeje!

Alguna d'aquestes pilotes no m'aniria malament aquí NZ :-) és broma.

Quin dia veniu a NZ?

Records

uri ha dit...

Dolo! Començo a anar curt de boles de golf! Per quant les vens? Petonets!