dijous, 6 d’octubre del 2011

D'estreno!


Doncs sí, avui he estrenat les vambes que vaig comprar-me ahir. Aquesta vegada, unes Saucony molt xules. La veritat és que m'han anat de conya (crec que corren més!!!!) hehehehe i ja les he omplert de pols, pobretes!
La volta cap als gorgs de Seva, la butifarra, Montrodon i pel dret cap al camp de golf (amb batuda del senglar inclosa!) ha estat un èxit, només 39 minutets de res (collons com puja!) i el cor m'anava a tope. He aprofitat la volta per barallar-me una mica amb el garmin però de moment no parlem el mateix idioma perquè no ens hem entès :)
Demà més!

5 comentaris:

J ha dit...

Ostres, hem coincidit. Jo també vaig anar de compres ahir, unes nike al decathlon.
Passa que jo no tinc costum d'anar a córrer, feia caminades, una mica de BTT i de tant en tant una mica de piscina. Però feia molts, molts anys que no anava a fer footing.
A veure quant em dura.

Salut!

Aleix ha dit...

Ei Dolo!

Ai k aviat cauras al costat fosc!jajajajaj
Molt xules les wambes noves!a eveure kin dia anem a estrenar-les!!!!!!!!!!!!
Poder diumenge pujem a la mitja de roda de ter....ja veurem si no anem a dormir massa tard

Dolo ha dit...

Ei Joan!
jo al Decathlon, altres coses, sí, sóc clienta number one, però amb les vambes no m'hi veuràs mai. Manies? Potser sí, però els peus me'ls cuido molt! hehehe
Mmmmmmmm .. si vols que un dia quedem per "footinejar" una mica, avisa! O amb en Gabi, que està fet un crack!
Apa siau!

Dolo ha dit...

Aleix, tinc molt clar on és el meu límit, no m'hi veuràs pas al costat fosc! S'ha d'estar sonat! hehehehe
I sí, les vambes, una meravella i bé de preu.
A Roda hi havia d'anar a fer de jutge, però al final anem amb el teu germà a Orís a passejar l'Autobianchi i treure-li la pols. Ara és la seva època!
Una abraçada i records. Siau!

osorat ha dit...

mira que arribes a ser pija XD