diumenge, 2 d’octubre del 2011

Slot a Sabadell

L'slot, conegut com a scalextric, és una de les altres activitats amb les que en Sam i jo invertim bona part del temps. Sobretot ell. Jo m'apunto de tant en tant a córrer una estona, quan em ve de gust, i si els meus cotxes estan apunt.
Una de les últimes adquisicions és aquesta meravella ... com m'agradaria tenir-ne un a tamany natural!!!!

Aquest és el meu Herbie !
Crònica de la tarda de dissabte al bloc d'en Sam.

I al vespre, un sopar familiar en un tatami reservat d'un restaurant japonès. Sort de l'arròs! És curiós aquest tipus de menjar, no em desagrada, però on hi hagi un bon pa amb tomàquet .... 

Aquesta tarda hem sortit a passejar un parell d'hores amb en Sam pels voltants de Taradell i hem trobat un rellotge GPS que algú deu haver perdut. Curiosa la situació: perdre l'aparell que serveix per no perdre't! Espero que la persona en qüestió estigui sana i estàlvia.

I ara mateix, al publicar aquesta nova entrada al bloc, m'acabo d'adonar que he sobrepassat ja els 300 escrits, iniciant-los el 24 de gener del 2008 ... aviat quatre anys! Carai! Això ho hauré de celebrar ....  Així, doncs, aquesta entrada número 301 espero no sigui una comèdia com la pel·lícula "301, La leyenda del Imponentus Maximus".



I també m'han comunicat que possiblement la setmana que vé es faci un altres concert amb el grup Tastet de Gospel de Taradell al que m'he afegit aquests dies. Buf! Em ve gros això, pensava que tindria més temps per assajar...hehehe. Sort que encara porto la "L" i no em tocarà passar nervis.