diumenge, 30 d’agost del 2009

Osona en BTT

Sí, ahir dissabte uns quants quilòmetres més que sumo als acumulats aquesta setmana. De fet, la mateixa volta que divendres, però retallada una mica. I en bona companyia. En Sam, la Bet i jo, vam fer poc més de vint-i-cinc mil metres damunt el seient i les dues rodes.


[La foto és de quan vam fer la Ruta del Ferro de Ripoll i vam arribar-nos a girar a Ogassa]

I avui, diumenge, m'he llevat d'hora i sant tornem-hi! A 1/4 de nou sortia de Taradell, per arribar a l'Alberg de Vic des d'on he enfilat la ruta 8 direcció Manlleu.


El trajecte és curiós, al bell mig de la Plana de Vic (m'imagino aquest traçat enmig de la nostrada boira.... bbbbbrrrrrr). No he portat la càmara; hauré de tornar a fer la volta jejeje. A l'arribar a l'entrada de Manlleu, he baixat pel costat del Ter direcció Roda de Ter, però com que no he pogut seguir el camí Vora el Ter, he resseguit bona part d'un GR que m'hi ha apropat, prop de la ruta dels Pous.
I després de pujar per les escales, amb la bici a coll, que m'han portat a dalt del pont de Roda que travessa el Ter, i travessar Les Masies, he enfilat el Camí Ral direcció Folgueroles. M'he desviat per la ruta dels Íbers per estalviar-me la pujadeta direcció Sant Julià, on després de les 7 fonts, per la carretera de Vilalleons, he pujat fins a Taradell pel traçat del camí que van arranjar fa un temps i que s'enfila per Rocafarigola, cap a la Roca i fins a casa. Un total de 47 quilòmetres i poc més de tres hores que sumo a les meves cames...