dissabte, 2 de juliol del 2011

Aniversaris. Ral·lis. Vacances. Curiositats

Juliol. 
Venim del Ral·li Osona, hem estat al lluçanès i veient el tram de La Trona .
Ara pensava, avui fa un any que vam signar papers... i no deixa de ser un dia com un altre. A més, ja fa dos dies que tinc un altre any d'experiència vital. Ja m'apropo a la cadireta, ziu ziu!
Ara, buscant informació de la zona de França on anirem aquest estiu ... és un país tant gran i dóna per tant !!!! que ja he canviat de parer tres vegades!!! 
Crec que a en Sam, en funció de la celebració d'un ral·li (bé, pujada en costa) "Course de côte du Mont-Dore" que ens han comentat per la zona de Clermont-Ferrand, li pot fer gràcia combinar-ho, i a mi, tant me fa, perquè la qüestió és ser a França, crec que finalment anirem cap allà. M'està agradant!
He estat buscant informació i recordava que per allà hi ha la zona volcànica d'Auvergne i Massif du Sancy, així que ja tenim moguda! Moltes caminades! Natura! Toca buscar camping. Com m'agrada!
I per no perdre el costum, i si ho podem combinar, farem uns dies de caiac a les vacances d'estiu; possiblement baixant ens parem per la Dordogne a resseguir-lo uns quants quilòmetres per l'aigua. M'encanta!

Curiositats de les dates: 2 de juliol.
Segons la Viquipèdia, és la data central de l'any (sempre i quan no sigui de traspàs) perquè hi ha exactament 182 dies per davant i 182 més per darrere.
M'agrada mirar les curiositats o el santoral o quins famosos van néixer i/o morir aquest dia, i aquí n'hi ha uns quants...
... sobretot del mateix dia que jo, ben curiós tot plegat, i així descobrir que el famós Ralf Schumacher, pilot alemany cotxe de carreres F1, té l'honor d'haver nascut el mateix dia que jo però tres anys més tard! hahahahaha

2 comentaris:

elisa ha dit...

Ostres Dolo , cada dia em sorprens amb els teus coneixements, aixó que soc la teva mare je je je ....

Dolo ha dit...

Ai Elisa, pensa que amb internet es pot saber i trobar gairebé tot... només s'hi ha de perdre una mica de temps.
Bé, què t'he d'explicar! oi? Qui t'ho havia de dir que a la teva edat ... jejejeje