divendres, 21 de maig del 2010

Horts, hortets i trossos d'hort !!!

Aquesta és la joia del meu pare: l'hort ! I no se n'amaga gens ni mica. Ans el contrari, ens toca "pringar" a tots els de casa darrere l'hort: que si treure herbes, que si collir patates, que si regar, que si collir mongetes, que si tomàquets, que si fabes, que si pebrots ....  


Si fas números de TOT el que això val ... i de tot el que t'estalvies ... aquest hort no té preu! És fantàstic. 


Mireu-lo! Mireu-lo! I és tant feliç ...


Jo cada any em deia: Lola, n'has d'aprendre! I no hi havia manera. I bé, aquest 2010 m'he decidit i com que ja és especial per moltes coses, d'entre elles, us presento el meu tros d'hort! 

Després de preparar el "tauló", el 30 d'abril vaig plantar-hi enciams, de dos tipus diferents, mongeteres i tomaqueres. I aquest n'és el resultat.

Tots aquests dies m'he estalviat regar i avui hem posat les canyes perquè aviat es comencin a enfilar aquesta meravella de mongeteres i tomaqueres i així puguin donar-nos els millors fruits que mai hauré menjat! 


Els meus tomàquets! 

Les meves mongetes! 

Els meus enciams!









I si torno a fer servir les matemàtiques i el càlcul, estareu amb mi que amb
gairebé trenta "restos"
a disset o divuit mates per resto ...
fent una mitjana de 5 o 6 patates per mata .... 
aquí hi ha moooooooooooooooooooooooooltes patates!!!

1 comentari:

Ru ha dit...

Felicitats! tu si que ets autèntica!