dissabte, 18 de setembre del 2010

Dos vicis compartits

Tots tenim vicis, i un dels d'en Sam és l'slot (altrament conegut com a scalextric). Així que aquest matí hem matinat per agafar el Corolla direcció la capital de la Noguera (au! vinga! fem anar els cervells! - i sant google!-) per participar en un dels ral·lis d'slot en els que treiem el nas de tant en tant. A un quart de deu erem a lloc, amb els cotxes afinats unes hores abans, per gaudir d'uns quants trams, gaudir en el sentit de riure, xerrar amb els companys, fer-los assistència, cantar, sortir dels carrils el menys possible i acabar amb el temps que fós. Objectiu principal, passar-ho bé!

Com podeu veure, he "jugat" amb un dels vehicles que més m'agraden, un Volkswagen "Escarbat" clàssic de colors llampants que s'enfila per on faci falta! Com he xalat! Al meu ritme, sense ningú que m'atabali eh! I bé, això hem estat fent fins tocades les tres del migdia.

A aquelles hores ja teniem gana, i encara rai que hem endrapat un entrepà a mig matí. Així que ens han recomanat un lloc a prop del pavelló anomenat "Tecsa" i hem dinat per 15€, jo he agafat xipirons a l'andalusa, rap i gambes a la planxa, postres i beguda.

Amb la panxa plena, hem desfet el camí cap a casa, PERÒ, a l'alçada d'Artés, he sortit de l'eix tranversal i he enfilat la carretera vella cap a Calders i Moià. Un altre objectiu, aquest improvisat, per saciar el meu vici: la xocolata! I ens hem parat a atracar la bomboneria "Àger", al carrer principal del centre del poble. És d'uns amics d'Oriol i ja feia temps que m'havia recomanat que hi paressim, doncs bé, un altre objectiu aconseguit!  Mireu-ne el resultat. Algú vol fer una dolça partideta al domino? jejejejejeje

1 comentari:

Anònim ha dit...

Otia que bona que està la xoco!