dimecres, 29 de setembre del 2010

Serveis mínims? Piquets?

Avui no sabia si fer vaga del bloc o no, però m'he decidit a escriure. 

De moment no hi ha hagut ningú que em parés pel camí i no em deixés arribar a les pistes. I si ve algú a treure-me'n, vaig amb xandall per dir que estic entrenant (jeje).
De totes maneres, a l'entrada sud de Vic hi havia una patrulla del mossos, no sé si controlant que els piquets no tanquessin aquest accés a la ciutat o bé per parar-te si baixaves tota la recta de Malla per sobre dels 150 km/hora, que tot pot ser.
Al polígon sí que hi ha més d'un cotxe amb megafons i banderes de tot tipus, pendents, com els pit-bulls, de rebre la senyal d'atacar.

És ben bé que tal com està muntada la societat, avui mateix, et fan sentir un animal primer, per allò de sentir-te cridar "esquirol! esquirol!" si vas a exercir un dels teus drets com és l'anar a treballar; i una merda després, si el que fas és exercir l'altre dret, fer vaga, per haver-te d'encarar un dia o altre amb la resta de companys per haver-te posat de part del món o fins i tot amb el "jefe" perquè has exercit aquest segon dret.


Algú m'ho explica?!


No estic d'acord amb la reforma laboral que han posat sobre la taula, eh!, per descomptat, però no per això m'afegeixo a la vaga d'avui 29-S, perquè crec que no servirà de res. I si al final, amb el temps, serveix d'alguna cosa, doncs ganga! 
Pensant-ho bé, el resum d'aquesta reforma seria "acomiadaments més barats i més control als parats". Mmmmmmm ... la primera part m'indigna, sí, però la segona, ja m'agrada. La de gent que rebutja cursos i proves perquè no els dóna la gana de fotre res! Cobrar a final de mes i punt. Però nois! que tot lo bo s'acaba eh! i el paro només dura 2 anys! Aquestes coses m'indignen. 

Per cert, avui és un dia especial, un dia en que els qui fan d'alliberats dels sindicats TREBALLEN !

Seguiré fent la meva...