dilluns, 13 de setembre del 2010

Penguins crossing. Slow!

Aquest migdia, al meu balancí, estava llegint una estona la guia de Nova Zelanda, repassant coses que no voldria oblidar-me o no saber per no haver llegit amb atenció. I al final, en la part "essential", hi ha tot d'informacions i recomanacions (moneda, idioma, transport, sanitat, carreteres.... ). I ha sigut aquí, en l'apartat de carreteres, on he trobat aquesta senyal.

I he rigut. Somrigut. Sempre m'han agradat aquests animalons amb frac. M'he imaginat aquest parell de simpàtics "pingus" travessant el camí davant meu i jo havent de clavar frens a sac! Deixant pneumàtic a la carretera, amb aquella olor de cremat que fa tot plegat. Doncs sí. Se'ls ha de cedir el pas. Cal anar amb compte. 

Aix! Els "pingus"! Tinc curiositat per veure'ls passejar de les roques cap al mar, tot cofois ells, amb la family. A Nova Zelanda n'hi ha de molts tipus de pingüins: blaus, d'ulls grocs, amb bec taronja, als Fiords, a les platges ...