dimecres, 8 de setembre del 2010

Ni-ni-ni ! Tres vegades Ni !

Avui he sentit a les notícies de la radio, que el percentatge de joves de la nova Generació Ni-ni creix a ritme estrepidant. Quina gràcia! Oh ! i doncs què es pensaven?! Que s'acabaria? Ara són els anomenats "ni-ni-ni" que NI estudien, NI treballen, NI en volen sentir parlar de res de tot això! 
Com ens hem de veure! Jo que em pensava que havia vist moltes coses (i les havia entès) del jovent que puja, vaig tenir clar després de fer zapping un dia pel programa anomenat així "Gerenación Ni-ni" que no en sé res de tot plegat! Em pensava que vomitaria de l'angunia que em van fer aquests set o vuit extraterrestres que convivien en una casa de l'estil del Gran Hermano.

Aquest coi de programa només va fer que animar-ne uns quants més a formar part d'aquest gruix de capa social, prou important per tirar endavant el país i la societat en la que vivim, com per deixar que se surtin amb la seva. Te'ls pintava joves que no fan res, no es mouen, no s'interessen per res que no sigui fer el manta, sortir de marxa, fumar i beure. Per sort, crec recordar haver llegit que aquesta massa no és representativa del jovent que tenim, però si que va fomentar augmentar-la.