dimecres, 9 de desembre del 2009

Mercat Medieval de Vic

Sí, al final hi vaig treure el nas. Un Mercat Medieval de Vic exactament igual que els últims anys, ple de parades de menjar (pa, coques, turrons, fuet i llonganissa), arrecades i collars de totes les mides i colors haguts i per haver i fogueres amb entrepans de butifarra! Què vols que et digui! Ah ! i que no falti l'olivera plena a vessar de desitjos que per A o per B no es portaran a terme (alguns, per sort !).

No sé. Potser és que em cada dia em faig més gran i ja estic bé intentant fer coses diferents a la resta de la gent ....

Ara bé, he de confessar que va caure un bon tros d'aquesta coca, la meva perdició !!!!




Al matí, en Sam i jo,

vam anar fins al Castell de Taradell.





Llàstima que un tel emboirat no ens deixava veure gaire més enllà, però val la pena per l'ambient, aquella olor de terra humida, d'hivern ...