divendres, 19 de març del 2010

9a Nocturna Clàssic Ral·li

Finalment, i amb el corresponent permís per participar-hi, ens hem decidit a prendre la sortida a la 9a Nocturna Clàssic Ral·li amb l'Autobianchi A112.
Portem temps (quatre o cinc anys, ja, oi?) apareixent, vivint, sentint, pringant, gaudint ... els ral·lis de clàssics i regularitat des de les cunetes, des del cotxe escombra, des dels controls secrets, de nit, de dia, amb fred, amb calor, passant gana, passant son ... i demà serà el gran dia.
Tenim el dorsal 51 !!! I condueixo jo !

Crec que només som dues dones les llençades. Sam, rei, no s'hi val a passejar pel Bages eh !!!!
16 trams, gairebé 11 hores de cotxe, no sé pas quants quilòmetres, crec que quatre comarques centrals (de diferents vegueries, segur!) que tindrem per endavant amb un sol, únic i molt important, objectiu: "disfrutar"! Sort Lola!

[més info]

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Dolors,
Doncs sí, érem dues les dones que ens vam llençar a conduir en la Nocturna. Em pensava que era jo sola però finalment vaig localitzar-te en la llista d'inscrits.
No sé tu, però el que és jo... m'ho vaig passar de nassos! I de passada, crec que les fèmines vam deixar el pavelló força alt, no?
Una abraçada
Mireia

Dolo ha dit...

Ei Mireia, gràcies pel comentari. Felicitats, tu rai que vas pujar al podi, jeje. Nosaltres anavem a passejar, sobretot a no perdre'ns, i només sortir de dinar vaig haver de fer el tram a ull, perquè el biciclòmetre que portavem no funcionava, i no va anar fins acabat gairebé el següent, així que ja veus. Gaudir de tot plegat! :) A reveure