divendres, 5 de juliol del 2013

Desconnectada, sí, però plena de vida i música !!!

El dia a dia se'm menja. Malgrat ha arribat el bon temps (encara que tard) i em permeto les meves estones de caminada o passejada amb la bici .... em sento esclava del treball. No hauria de ser així, però tantes hores davant dels ordinadors, arrepenjada a la cadira, m'acaba els turrons.  E cuando arriba a casa ... estic baldada! hehehe
El cas és que he estat desapareguda. Però estic viva. Molt viva! I d'excursions, sortides amb moto, ral·lis amb l'Autobianchi pel Vallespir francès (amb trofeu de guanyadors inclòs)

Hi ha la crònica que ha fet en Sam al seu bloc a http://gazsport.blogspot.com.es
... passejades per la natura, incursions a la Provença francesa, concerts de gospel i sopars i cafès n'he fet un munt. I el que em falta!
A més, he tingut temps de fer anys i tot i d'actualitzar-me el mòbil i tot, per continuar viva al món dels "guaaasaaaapssss!!!!"...

L'estiu ja és aquí i aprofito per fer publicitat dels propers concerts de gospel del "Tastet de Gospel" de Taradell del qual formo part, i que després dels concerts de Batet de la Serra  i Olot, ens hem animat encara més festejant noves coreografies i introduint cançons que ens fan posar la galina de piel ... 

- Dimecres 24 de juliol, a les 9 del vespre, Sant Miquel de Balenyà
- Dissabte 27 de juliol, a 2/4 de 8 de la tarda, Monestir de Sant Pere de Casserres
- Diumenge 1 de setembre a la tarda, Sant Pau de Seguries (aviat més informació)

Us hi espero! Bon estiu.