divendres, 2 d’abril del 2010

Itineraris entre volcans de la Garrotxa

Hem agafat el cotxe aquest matí direcció La Garrotxa. La zona volcànica sortint d'Olot, a la carretera de Santa Pau era el nostre objectiu. Hem sortit de l'aparcament de Can Serra, des d'on es visita la Fageda d'en Jordà.

Seguint l'itinerari 1 direcció el volcà de Santa Margarita i després de passar l'esglesieta de Sant Miquel Desclot i pujar per una torrentera plena de faaaaaaaaaaaaaangggggg hem arribat al capdamunt. Fent un mos hem pogut observar l'ermita dins del volcà, com el rovell de l'ou. És espectacular.

Fins aquí hem anat passejant nosaltres i la natura, ens creuavem amb algú molt de tant en tant que estaven fent la ruta al revés, però des del moment d'iniciar la baixada cap a l'aparcament del Croscat i fins a les Graderes d'aquest ... ha estat espectacularment horrible la de gent (de tots els tipus!!!!) que ens hem anat creuant. Bbbbbrrrrrrrrr !!! Alguns d'aquests personatges, quan veien la macro pujada giraven cua -juraria que te un 40% de desnivell allò!!!!-.

Nosaltres hem continuat, hem saludat en Joan (una abraçada!) i després d'endrapar uns entrepans hem arribat de nou al punt de sortida, una ruta circular meravellosa.
Quins paisatges! [fotos]

Ah! I el millor de la sortida, i com a recompensa, ens hem arribat a fer postres i cafè a Can Bastans, un volcanet de xocolata que treu els mals de qualsevol.
Una altra per explicar.

J ha dit...

Sí, hi havia molta més gent que de costum, encara que en una quantitat raonable. Passejar pels volcans de la garrotxa és sempre una experiència gratificant, i si t'hi trobes a gent coneguda encara més.
Nosaltres avui hem descobert el restaurant que hi ha al peu del Croscat. Està força bé.