dilluns, 5 d’abril del 2010

Privilegis celestials


Últim dia de vacances per molts, dia de cues i trànsit, dia de fer i desfer maletes, dia de renecs al volant i a la carretera, dia de menjar la mona per molts, dia de dinar familiar per d’altres, dia de mala lluna pel fet d’haver d’anar a treballar demà al matí ... en definitiva, un dia més.
Afortunadament no he tingut cap d’aquests mals de caps a part de fer el mandra i una mica de feina per casa, una mica d’esport a primera hora, endreçar roba al seu lloc, fer una mica de butlletí atlètic i, fa una estona, sortir a passejar un parell d’hores pels voltants de casa, prop del golf i rodalies de Taradell.
He sortit a airejar-me una estona i he agafat el camí que passa per l’entrada del golf i segueix el recorregut del nou PR C-42 (recorregut), m’he desviat fins a la carretera Montrodon on he seguit les marques de l’antic petit recorregut, he pujat dalt del pla del Puig vell i he tornat cap al golf des d’on m’he enfilat cap a Gasala i després de donar un tomb per un parell de camps i marges, he tornat cap a casa pel mig del polígon de Castellets. Total un parell d’hores i no tinc ni idea dels quilòmetres! 

Piles renovades. Orelles afinades per la música que xiulaven les desenes d’ocells tant variats que m’han acompanyat i el millor de tot, un solet que ara ja comença a baixar. Em sento tant privilegiada de viure aquí i tenir tant a mà el bosc i aquest ambient.... És fantàstic tot plegat.
Una Pasqua més!