dissabte, 3 de març del 2012

Cabrera per Sant Julià

En una de les meves sortides, aquesta setmana, va tocar pujar a Cabrera. Una pujada ràpida però gens fàcil, aproximant-me des de Sant Julià de Cabrera. Tot i que primer he fet un intent des de la Font de Cabrera, però he pogut trobar el caminot que s'enfila ... 
A Sant Julià hi vam ser de colònies el primer any d'esplai i, la veritat, és que m'ha portat molts records tornar per aquell indret... 
L'entorn, per variar, meravellós. El camí solitari, no m'he trobat a ningú! [+fotos]







M'han acompanyat, de fons, els ocells esclatant de goig com si fos plena primavera. 









Només quedaven les escales !!!! hehehehe buf!!!!




I un cop a dalt, un espectacle diví, celestial, el dia acompanyava. 









I un cop més les cançons de gospel també. Ara, ja podem dir que el Tastet de Gospel de Taradell ha pujat a Cabrera i hi ha deixat petjada, al costat de "l'esperit sant" hehehehe


2 comentaris:

Roser ha dit...

Aquestes fotos em recorden un missatge que vaig rebre dimecres al matí d'algú que estava gaudint d'un fantàstic dia a Cabrera (mentre altres estàvem treballant!!!) ;-)
Gràcies per compartir les fotos i per haver portat part de l'essència del Tastet, a un lloc tan privilegiat...
Una abraçada takemibackera

osorat ha dit...

m´encanta akest lloc mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm