dilluns, 6 d’agost del 2012

Provant el GPS outdoor

Doncs sí, després de molt de temps pensant-me seriosament si em comprava un GPS d'aquests per fer excursions a peu i en bici, finalment m'he decidit. 
Ahir a Andorra vaig adquirir un Garmin Dakota 20, un dels més senzillets, de bona adquisició econòmicament parlant i més que suficients per iniciar-te en aquest món.
He anat llegint articles de com funciona i he escollit tot el més senzill. 
Aquest matí, després de la preciosa pluja que ha caigut he sortit a provar-lo pels voltants de Taradell. I coi! Déu ni do! Me n'he sortit prou bé! hehehe
Aquest és el resultat. A partir d'ara ja podré anar publicant les meves sortides i compartir-les !!!!


Publicació del track a Wikiloc. 

Fa una estona també he après a carregar una ruta ja publicada i demà, si tot va bé, intentaré seguir-la. A veure si no em perdo!
Endavant les atxes Dolo!