dissabte, 23 de febrer del 2013

El món canvia


... doncs sí ... el món canvia ... nosaltres canviem ...els qui ens envolten canvien, i el nostre entorn també...
no sempre ens agraden els canvis, però els hem d'acceptar (siguin bons, o no tant) per continuar vivint amb el nostre estil. I això és el que estic fent aquests últims mesos.

La feina "va". M'agrada, sí, és la meva (comptabilitat, factures, IVAs, xecs, costos, quilos de pinso i porquets a dojo) ... però .... sempre hi ha d'haver aquest ditxós però ... l'ambient no em barrufa. Els qui em coneixeu sabeu què sóc treballadora, i tant me fa treballar com fer feina, però hi ha uns límits. I un respecte per les persones. I això és el que no hi ha en aquell coi d'empresota... suposo que és així com es fan els calers... 

El cas és que aquests mesos m'estic adaptant a molts canvis i poc a poc dissenyo el meu dia a dia. I just per això també he decidit fer canvis aquí, al meu raconet, "El món on els meus somnis es fan realitat". He fet canvis de disseny -possiblement no siguin els definitius-, i també canvis de contingut, afegint una secció la qual va ser l'orígen de la creació d'aquest bloc, "els trencaclosques de la Dolo". Aquests propers dies l'aniré fent gran. Al fer recompte i fotos de tots els que tinc, dels que he regalat, i dels que tinc per fer, he descobert -flipant- que són molts !!!! I el millor de tot és que molts d'ells tenen una història particular al darrere :)

I com que "Els petits canvis són poderosos", continuarem el camí de la vida, amb il·lusió i felicitat, amb senzillesa. Estimant als meus. I compartint-ho amb la música... 


"Per cada minut que estàs enfadat, perds seixanta segons de felicitat" 
(Ralph Waldo Emerson)