dissabte, 31 de gener del 2009

El meu ídol

Entre d'altres, en "Charlot", Charles Chaplin, aquest magnífic mim és el meu gran ídol. Sempre he estat pendent de la informació existent d'aquesta autoritat cinematogràfica però mai n'havia tingut ni cap pel·lícula ni llibre ni, molt menys, puzle.
Un dia passejant-me entre la multitud de la gran ciutat ho vaig trobar tot. La que considero la seva millor obra, un dvd de "El gran dictador".


Una lectura que parla de Charlot com al rei dels sense llar, "Tras las huellas de Charlot".
I el que més em va captivar, un puzle!



Aquest! 1000 peces, "Las luces de la ciudad", amb ben poc color, molts grisos, com m'agrada a mi! Medeix 48x68 cms i presideix el menjador al costat del Guernica. Charlot, representa un sense sostre amb dignitat i estil, tot un senyor, acompanyat del seu característic tratjo, bombí, bastó i, com no, el bigoti.