dilluns, 30 d’agost del 2010

Pels voltants de Taradell

Ahir diumenge 29 d'agost, vam participar en un dels últims actes de la festa major d'enguany a Taradell, la caminada, organitzada pel CET.

La sortida va tenir lloc puntual a 2/4 de 9 del matí de la Plaça de les Eres. Es va anar seguint més de la meitat del recorregut del nou sender PRC-42.



Primer direcció nord-est enfilant-nos pel Pujol des d'on es podia veure aquesta imatge darrere nostre i direcció l'Enclusa després, sense arribar-hi, vam baixar fins al creuament a la collada amb la carretera de Viladrau on hi havia un habituallament. 





Vam continuar pujant de nou a l'alçada del Castell d'en Boix, sense arribar-hi tampoc, vorejant-lo i gaudint de cadascuna de les baumes que conviuen amb ell. 


Després del  Pi Gros, vam deixar el petit recorregut per redreçant-nos seguint unes cintes fins a arribar a la Plaça de l'Everest on ens esperava una mica de coca de forner, xocolata, sucs i aigua per agafar energies i poder arribar finalment fins a 

la Font Gran (la foto és d'avui, senge gent) on ens van donar un petit record, una "mariconera" que farà prou servei. Així, doncs, ja teníem un matí més caminant unes tres hores pels voltants del nostre poble.









Aquest matí, el dia acompanyava per fer alguna cosa i m'he dit, Dolo, i si segueixes el que vas deixar ahir a mitges ? I això he fet. He pujat fins a la Plaça de l'Everest i he continuat cap a Gasala el recorregut del PRC-42. 

He vorejat el Golf (ja tinc una altra piloteta més!) en el que he pogut saludar dos amiguets que veureu a la part inferior dreta de la foto 








i he seguit cap al bosc d'El Pujoló, en el que encara queden restes de brutícia, deixalles, papers, llaunes, ampolles ... del lloc on estaven situades les carpes musicals. També ho he fotografiat però no em ve de gust posar-ho aquí, ja ho enviaré on ho hagi d'enviar.
 
He seguit cap el tros del pont nou que m'ha fet entrar al poble per aquesta banda, pel costat del Molí de més aprop i de la indicació del Molí dels Capellans. 






Amb aquestes vistes de la torre del campanar de l'Església per arribar de nou a la Font Gran, qui no s'empadronaria a Taradell ara mateix ¿?!! eh !









Un cop aquí, m'he arribat fins a l'hort a saludar el pare, he seguit cap a la font de Masgrau, després m'he enfilat per La Serra i he baixat cap al camí que em portaria fins el Camping La Vall. 





Urbanització amunt, he creuat direcció l'Esquís per on he acabat desfilant voltant Les Pinediques i pel mig del bosc fins a casa.







Un altre matí gaudint de l'entorn que m'envolta, tres hores més caminant i obtenint aquestes imatges del meu Taradell.