dijous, 4 de setembre del 2008

Marata i Corró d'Amunt

Des que vaig canviar de feina, amb els antics companys de feina de l'oficina de Les Franqueses i Vic teniem pendent una sortida-caminada-berenar. El més guapo de tots els agroxarxerus, l'Oriol, ens l'havia de preparar: una descoberta de l'entorn de Les Franqueses, Marata, Corró d'Amunt ...


Després de molts mesos esperant trobar data, el dissabte dia 30 d'agost vam improvitzar la mini excursió-sortida que ens va permetre, de la mà del "neng de castefa" (hehehe), passejar-nos per aquests indrets verds i desconeguts del vallès oriental, i poder gaudir d'una vista ben diferent, de la que tenim els osonencs, del majestuós Montseny.


L'Eli, la Marta, l'Oriol, la seva amiga Mar i jo mateixa vam seguir el sender,


i després d'endrapar unes príncipe per recuperar forces


vam fer mitja volta a Corró d'Amunt, seguint el GR-97. De fet, amb el guia que portàvem era difícil desorientar-se -potser perdre's seria més fàcil, entre matolls, a soles amb el neng- ....


El millor, a més a més de la companyia i d'un entorn fantàstic, en va ser gaudir d'aquestes últimes imatges!


Això s'ha de repertir família! Una abraçada.

Dolo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi també em va agradar molt passejar amb vosaltres i estic d'acord que s'ha de repetir (ai, quin estrés, amb els aconteixements que m'esperen no sé quan podrem tornar a caminar plegats!). Una abraçada gran!

ORIOL