dimecres, 8 de desembre del 2010

Passejades per Taradell i Gurb

Aquests dies de festa, he aprofitat per passejar per dos llocs que m'agraden molt, hi vaig sovint, i propers a casa: el Castell d'En Boix de Taradell i La Creu de Gurb.
Malgrat estem en ple desembre, camí d'un altre hivern, les temperatures han acompanyat molt aquests dies. I mentre la majoria de gent intentava buscar aparcament a qualsevol dels molts carrers de la ciutat dels Sants per poder visitar un any més la nova edició del Mercat Medieval de Vic, jo me'n reia solitàriament dalt de la carena que, després de travessar la carretera de Viladrau, em portaria directe al Castell. Quines vistes! Llàstima que bufava el vent i no m'hi he estat gaire estona, feia fresca!
El mateix m'ha passat aquest matí de dimecres. He aparcat a l'església de Sant Andreu de Gurb, he seguit un bon tros del PR41 i m'he enfilat pel dret cap a dalt la Creu de Gurb. Un cop més, quines vistes! El Montseny imponent damunt la plana em donava la tranquilitat, solitària de nou, mentre el bullici de la ciutat s'emportava la palma. Quants cotxes! 
Algunes fotos fetes amb el telèfon mòvil per Taradell ...


Taradell al fons, pujant pel nou traçat del PRC-42


I pujant avui a la Creu de Gurb ... 

amb el Montseny al fons dominant la Plana

la senyera de dalt a la Creu, amb vistes cap  el Cabrerès

La Creu de Gurb

Baixant pel turó que déu ni do!