dimecres, 5 de gener del 2011

Estadístiques!!!


Des de fa anys, quan sento una frase semblant a la de “9 de cada 10 ginecòlegs recomanen … bla bla bla bla”, m’esgarrifo! MAI apareixo dins de les estadístiques. Bé, de fet, gairebé sempre me n’alegro eh, la majoria d’estadístiques són dolentes, i normalment prefereixo ser al costat “bo”.

Si busqueu al gooble en trobareu un munt, i amb tots els números (un de cada deu, dos de cada vint, tres de cada quinze .... etc). Últimament he sentit o vist les següents frases:

- "Els catalans gastaran 67,23 euros de mitjana al sorteig de Nadal" [+més] i també que “Cada català es gasta gairebé 18 euros en dècims per la rifa de Reis” [+més] -> mmmm, jo 20€ per demà, però en la de Nadal, estava per sota de la mitjana, i déu ni do els que he recuperat, jeje
- “Vuit de cada deu internautes fan servir el mòbil per organitzar els seus viatges” [+més] -> ni en broma! els portàtils em fan aquesta feina.
- “Un de cada deu alumnes de segon d’ESO és víctima d’assetjament dels seus companys” [+més] -> quan jo estudiava, això no passava
- "Dos de cada deu joves tenen mala salut per l'abús d'alcohol i drogues o per estrés i ansietat" [+més] -> tinc la gran sort de no fumar, ni beure!
- "Quatre de cada cinc espanyols respira aire perjudicial per la seva salut" [+més] -> aix! ni sóc espanyola ni respiro aire d'aquest dolent. Visc a Catalunya! Visc a Taradell !
- "Quatre de cada deu aturats tenen poques opcions de trobar treball" [+més] -> mutis! tots ens hi podem trobar.
- "Vint de cada cent naixements a Catalunya són de pares immigrants" [+més] -> els resultats ho deixen clar: els primers nadons d'aquest 2011, són magrebí el català i de Ghana l'osonenc.
- "Nou de cada deu correus electrònics són spam" -> no m'estranya! amb la de virus i merda que córre per la xarxa!
- "Nou de cada deu fps (estudiants de formació professional) treballen d'allò que han estudiat" [+més] -> veus! ja deia jo que no calia anar a la universitat ! jejeje
- "Sis de cada deu dones creuen que els fills són un obstacle per a la seva carrera" -> això és que no tenen avis que els cuidin...
- "Nou de cada deu dones que es prostitueixen vol deixar de fer-ho" [+més] -> doncs no ho sembla, les carreteres cada dia n'està més ple! Segur que és culpa dels qui en demanen els serveis ...
- "Una de cada tres dones pensa a ser mare després dels 45 anys" -> mai és tard, doncs.
- "Només tres de cada deu persones que ocupen càrrecs directius són dones" [+més] -> Almenys que en alguna de les frases sigui en el costat que toca!!!
- "Set de cada deu dones no usen la talla adequada de sostenidor" [+més] -> Ostres! no? Jo que em pensava que ....
- "Set de cada deu dones valoren amb un notable la qualitat de la seva vida sexual" [+més] -> jejeje, i les altres 3 ?!!!!! Coi d'homes que no fan el que han de fer!

No sé què pensar, si és que aquest cony d'estadístiques (i ja no et dic les que surten a nivell espanyol!) no són més que farses, o bé que fan servir uns programes informàtics d'estadística en els que apareixen resultats aleatoris, o bé que coincideix que MAI m'han demanat RES per poder aparèixer en una d'aquestes estadístiques!!!! No tenen credibilitat.

Perdoneu ! però algú ho havia de dir!
Bons Reis !!!