dimarts, 22 de febrer del 2011

Un altre terratrèmol a Christchurh, Nova Zelanda

Recordo a pricipis de setembre del 2010, just un mes abans de visitar el país, Nova Zelanda, que vaig sentir a les noticies a primera hora, també, l'esdeveniment d'un "earthquake". Després el vaig poder seguir gairebé en directe per boca de l'Anna, un catalana que s'hi estava una temporada, erra horrorós. Vaig serguir-lo molt de prop i per sort no hi va haver víctimes.
A finals d'octubre, vaig tenir la gran sort de poder visitar la ciutat, i el cert és que encara feia fredor! Veure cases amb les parets enderrocades, que ho havien donat per la televisió no feia gaires dies; alguns carrers tallats per grans esborancs; d'altres en obres, per intentar restablir el trànsit, sobretot d'autobusos i peatons ... bbbbrrrr !! se'm posa la pell de gallina.
I aquest matí, una altra vegada. A les 7 quan ha sonat el despertador he obert uns ulls com taronges al sentir la desagradable noticia, i aquesta vegada, diuen, amb més de 65 morts. Redéu! Quines esgarrifances! He trobat aquesta foto per la xarxa -al bloc d'en Marc, un xicot de Cardedeu que estarà visquent a Auckland una bona temporada-, n'he buscat més i també he regirat entre les fotografies que vam fer en Sam i jo quan hi vam ser .... no tinc paraules!
[+ info al NZ Herald]

Foto de la Catedral de Christchurch, feta per nosaltres el 30 d'octubre de 2010

La Catedral aquesta matinada ....

3 comentaris:

J ha dit...

http://www.boston.com/bigpicture/2011/02/christchurch_earthquake.html

Dolo ha dit...

Ei Joan,
si noi, ja n'he vist un munt de fotografies i videos ... és acollonant veure caure el que has vist dret. Hi ha molts desapareguts, que a hores d'ara ja dubtes de si apareixeran ... pobre gent!
No sé, m'hi sento lligada, el viatge m'ha frapat moltíssim i tot el relacionat amb aquell país tant llunyà, m'ho sento molt meu.
Una abraçada.

Anònim ha dit...

Carai Dolo!

Quina gràcia! Ara he entrat al teu bloc, ben complet!

T'aniré seguint! Molta sort!

Xevi