dilluns, 20 de setembre del 2010

Katie Melua posposa el seu concert a L’Auditori

Ost.....aaaaaaaaaaaaaaa !!!!
Encara no m'ho crec! Fa anys i panys que no vaig a un concert. Em deixo enganyar per anar a un a can fanga a mitjans d'octubre (he de reconèixer que em fa molta ilu eh! jejejeje). 
Et voilà!  
Ara que ja m'estic aprenent les noves cançons.... casumlolla!!!! 





Katie Melua posposa el seu concert a L’Auditori (RAC105)

Katie Melua s’ha vist forçada a suspendre fins després de Nadal tota la seva activitat professionaldiagnòstic d’esgotament, tal com informa la pròpia artista a la seva pàgina web oficial. Així doncs, el seu concert previst el dijous 14 d’octubre a L’Auditori, amb totes les localitats esgotades des de fa temps, queda ajornat fins a una data per confirmar el març de 2011. per prescripció mèdica a causa d’un

En breu es comunicarà el dia exacte de la nova actuació i les entrades de la primera convocatòria seran vàlides per a la segona. Les persones que no puguin assistir podran demanar la devolució de l’import de les mateixes en els punts de venda on van ser adquirides.
RAC105 et seguirà informant de les novetats que hi hagin sobre Katie Melua i la nova data del seu concert a Barcelona.

1 comentari:

J ha dit...

No sabia que venia. :-( , i a més no queden entrades :-(