dijous, 16 de setembre del 2010

Mercat de Música Viva de Vic

Amb la tonteria, ja són vint-i-dues les edicions del famós Mercat de Música Viva de Vic (MMVV), que s'enceta aquesta tarda al recent estrenat Teatre Atlàntida amb l'actuació d'un parell que els deuen conèixer a casa seva. 
I, com no pot ser d'altra manera, AVUI estan anunciades per avui i demà pluges a la meitat nord del nostre país, és a dir, localitzades sobre la Plana de Vic! Sempre estem igual! Tant el MMVV com el Mercat del Ram no existeixen de cap més manera que passats per aigua!
Cada any em passa el mateix, agreujant-se cada vegada més: em miro tranquil·lament el programa (pdf) per mirar de combinar alguna visita a algun dels espais i descobrir algun grup, però ... no conec ningú! cap grup em sona! bbbbbbbrrrrrrrr !!! 
Com passa el temps. No estic a la page, ho tinc claríssim. Ja s'ha acabat allò dels Pets, dels Lax'n, de Sopa de Cabra, d'en Tomeu, la Dharma (bé! aquests sí que hi són, per ells no passa el temps. O sí?!), etc ... 
Recordo nits fredes, hores i hores de peu, ballant (o fent-ho veure!), entrant en algun bar de tant en tant a escalfar-nos, voltant per la ciutat de racó en racó per descobrir quatre peluts rascant alguna guitarrota amb la que et deixaven bocabadat entonant quatre notes desordenades...